FAQ's

Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Mocht je vraag hier niet tussen staan, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!

Bestelling & Verzending

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Is een product niet helemaal naar wens? Dat kan gebeuren. Als u uw bestelling wilt retourneren, stuurt u een email naar info@ceesvoordekeuken.nl met daarin je naam, factuur- of ordernummer, item(s) en eventuele reden van retour. De bestelling dient ongeopend en onbeschadigd retour te komen. Plaats de producten goed verpakt in een geschikte verzenddoos en breng het pakket zo snel mogelijk naar het pakket service punt. Wij hopen dat u volledig tevreden bent met uw aankoop, maar als dat niet het geval is, staan ​​wij voor u klaar.

Ons retour adres:
CEES. Genieten voor de keuken
Laanstraat 103
3743 BD Baarn

Zodra we je item hebben ontvangen en je retour hebben verwerkt storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug.

Alle bestellingen kunnen binnen 30 dagen geretourneerd worden.

Zodra wij de bestelling retour hebben ontvangen, wordt de terugbetaling binnen 14 werkdagen verwerkt.

Wanneer wordt mijn bestelling gratis verzonden?

Voor bestellingen onder de €50,- worden verzendkosten van €6,95 in rekening gebracht.

Alle bestellingen boven de €50,- en tot 10kg worden gratis thuisbezorgd.

Kan ik mijn order na een bestelling nog aanpassen?

Als je je bestelling wilt wijzigen, stuur ons dan een e-mail naar info@ceesvoordekeuken.nl. Wij gaan dan kijken wat we kunnen doen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw bestelling wordt verzonden, sturen wij per mail een track & trace code. Zo kun je je bestelling volgen. Houd er rekening mee dat het tot 48 uur kan duren voordat de track & trace beschikbaar is. Is het pakket na 48 uur nog niet te volgen? Stuur ons dan een e-mail naar info@ceesvoordekeuken.nl.